![article](/upload/cache/article_thumb/upload/clanky-nove/2024/OG/jak_dostat_vodu_z_ucha.png)
Chytrá lékárna je v novém! Mění logo a rozšiřuje preventivní péči
![Chytrá lékárna je v novém! Mění logo a rozšiřuje preventivní péči](/upload/clanky-nove/Mockups/rebranding_CHL_1.jpg)
Jihomoravská síť Chytrých lékáren prošla kompletním rebrandingem. Řetězec představuje novou, sebevědomou vizuální identitu, která odráží adekvátní postavení značky na trhu, a chystá spoustu novinek a inovací, mezi nimi třeba Alzheimer centrum nebo poradnu pro těhotné.
Chytrá lékárna v posledních třech letech spustila e-shop, otevřela nové pobočky a rozšířila zákaznickou péči a své preventivní programy. „Rosteme v offlinu i v onlinu a je potřeba držet krok ve všech směrech. Sjednocení a především modernizace vizuální identity tak byla pro růst Chytré lékárny nezbytností, poslední brand manuál jsme měli z roku založení lékárny,“ říká generální ředitelka Chytré lékárny Katarína Hrivňáková.
Ředitelka Chytré lékárny PharmDr. Katarína Hrivňáková.
„Bylo potřeba jasně si definovat, jakým směrem se chceme do budoucna ubírat, a přizpůsobit tomu i náš brand,“ říká marketingová manažerka Chytré lékárny Nikol Kadlecová, která měla celý proces rebrandingu a jeho následnou aplikaci na starost. „Chtěli jsme, aby nový vzhled jednak odrážel potřeby stávajících zákazníků, a zároveň upoutal pozornost těch nových. A to se podařilo,“ dodává.
Kompletní redesign se týkal i loga. Nové logo vychází z původního symbolu Chytré lékárny ginkgo biloby. „Je vytvarováno do podoby otevřené knihy. Odkazuje tak na původní design a zároveň v sobě nese i prvek chytrosti, vzdělanosti a vědění, kterým se síť lékáren profiluje,” vysvětluje art directorka digitální agentury Cognito Petra Kašparová, která rebranding lékárny vedla.
Vizuální styl se posouvá směrem k prémiovosti, zároveň si ale zachovává esenci lékárny, evokuje tedy zdraví a péči. Svěží zelená barva je doprovázená tmavě zelenou v kombinaci se zlatým pruhem, což vytváří snadno zapamatovatelný prvek. Ten tvarově vychází ze symbolu v logu a prostupuje veškerými aplikacemi.
Síť Chytrá lékárna má po Brně a jižní Moravě 11 kamenných lékáren a od roku 2020 provozuje i e-shop. Letos slaví 12 let od otevření první pobočky. S novým vizuálem se hodlá ještě více přiblížit svým zákazníkům a vytvořit z návštěvy lékáren i e-shopu zážitek. „Našim zákazníkům chceme věnovat maximální péči. Již teď poskytujeme řadu služeb, jako například měření hladiny cukru a cholesterolu v krvi, organizujeme kontroly mateřských znamének dermatologem, a v blízké době plánujeme zprovoznit i nové Alzheimer centrum a Centrum prevence s poradnou pro těhotné, testováním vitální kapacity plic, měřením CRP či laktózové intolerance. Věříme, že Chytrou lékárnu v nové podobě budou mít zákazníci ještě raději,” uzavírá ředitelka.
Mohlo by vás také zajímat
![article](/upload/cache/article_thumb/upload/clanky-nove/2024/OG/jak_dostat_vodu_z_ucha.png)
![article](/upload/cache/article_thumb/upload/clanky-nove/2024/OG/lekarnicka_v_tropech_.png)
Jak vybavit lékárničku v tropech?
![article](/upload/cache/article_thumb/upload/clanky-nove/2024/OG/zdrave_cestovani.png)